torsdag 29 september 2011

Gunilla.Persson.

Jag följer inte Hollywoodfruar slaviskt.Mest för tiden inte passar mig så bra.Men inte har jag kunnat undgå min namne.Gunilla Persson.Hon ÄR ju så underhållande och hur synd det än är om dottern (för det ÄR det) så tänker jag på alla andra sportföräldrar som VILL så mycket för sina barn att man kan gråta åt det också.Jag var på en hockeyträning en gång där målvakten hånades så till den milda grad av några milt sagt häpnadsväckande hockeypappor.Till slut reste sig en pappa upp och gick sin väg.Senare fick jag veta att målvakten var hans son.Men han SA ingenting.Han bara gick.
Å tyvärr så tror jag att många av oss skulle titta på Gunilla Persson in live om vi hade möjligheten,utan att ingripa även om vi tyckte att det var för jävligt.För ingen,inte en endaste av de andra hockeyföräldrarna gjorde en ansats att gå till försvar för den stackars hockeymålvakten.Inte jag heller.Fy bubblan vad omodig jag är!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar