fredag 11 november 2011

Friday night!

Jag tror nästan jag aldrig i hela mitt liv har uppfyllt en dröm så snabbt som ikväll.Ända sedan igår kväll när jag snuvig och krökt gick och lade mig har jag föreställt mig hur underbart skönt det skulle vara just ikväll.Fredag.Godis.Chips.Täcke och kudde i soffan.Idol på TV:n och sedan den nyaste Irene Huss filmen.En så alldeles fantastiskt vilsam och underbar kväll.Nu är det dax att utvärdera innan mina ögon bara ramlar ihop för att inte dras isär förrän tidigast klockan elva imorgon lördag.Det bidde chips.Täcke och kudde.Godis.Rött vin.Idol.Lite David Hellenius.Men ingen film.Dagen tar nu ut sin rätt och Nilla sover och lämnar filmen till  imorgon.Men.Nästan hela drömmen uppfylldes.Det är fint med små,realistiskt genomförbara drömmar.:0)
L.O.V.E.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar