måndag 14 november 2011

Skidbackemacka.

Varje morgon när vi ska fika på jobbet så är jag så glad för mitt lilla kokta ägg,min lilla macka,min lilla påse med vindruvor och min lilla flaska med lättfil.Jag brukar vara så hungrig att jag kan döööö och mackorna man kan köpa i matsalen är det så mycket smör på så man kan döööö för det.Vem gillar att ha en jättesmörklick på mackan som sedan ska samsas med en jättetjock (alldeles f ö r tjock ) ostskiva,en tomat k l y f t a (!) och en skinkskiva där ingen har förstått att man m å s t e ta bort fettkappan.MEN.Det är så jobbigt att gå ut och göra den där lilla matsäcken så det är nästintill oövervinneligt.Om man kunde prenumerera på små frukostmatpaket att ha med till jobbet så skulle jag nog göra det.OM.Det är någon som förstår sig på hur pyttelite smör det ska vara.:0)




Å snart är det jul också.På tal om absolut ingenting.:0)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar