söndag 7 augusti 2011

Ärlig!:0)

Den här bloggen har och har aldrig haft särskilt många läsare.1500 totalt under min "förra" bloggarperiod och det räknas såklart som nästan "ingenting" i bloggatmosfären.Å igår blev jag så himla provocerat TRÖTT på allting.Så då skrev jag provocerande inlägg också.Både här och på Fejjan.Jag ser människor skriva "Ha en underbar dag alla" och sedan möter man samma människor i helt andra sammanhang och då lurar det minsann inget leende på läpparna och ett "Ha en underbar dag" är lika avlägset som en tältplats på månen.
Men.Det är ju så det är och jag vet ju att det enda framkomliga viset att ta sig fram är att vara precis sådan.Men ibland.Som igår.Då rinner bägaren över av allt förljuget och smetigt.Men IDAG!!Idag är det en annan dag...;0)

Jag läääängtar till vintern!Då ska jag köpa min dröm.En allldeles vit pälsmössa.Den kommer göra mig lycklig.;0)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar