torsdag 4 augusti 2011

Längtar...del 2.

Jag har inte ätit på en hel dag.Bara druckit Lokavatten och försökt pressa i mig en Piggelin,men orkade inte.Idag vill jag äta.Jag vill äta så mycket så mycket och jag är så sugen.Sugen på allt som inte finns.Vanilj-cocacola.Finns det verkligen inte längre? Det är den godaste Colan jag någonsin druckit och jag ser den framför mig,serverad kall och fullt med bluppande isbitar.Å så vill jag ha en tallrik med "min" Italienares goda lunch.Men han är på semester.Det borde var olagligt att ha semester när man gör världens godaste mat.Det är ju på sommaren folk har t i d att sitta ner och verkligen njuta av maten.Så himla dumt!Å så längtar jag efter apelsin-Igloo.Hur kunde världshistoriens godaste glass bara försvinna?? Var det BARA jag som älskade aplesin-Igloo?Det kan ju bara inte vara möjligt.
Jag får äta vad som finns.Skorpor och gröt är ju också gott....;0)

Det HÄR är också jättegott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar