onsdag 3 augusti 2011

Längtar...

Jag längtar efter alla...TV-Program!! Jag vill se Idol och nya serier och "Halvåtta hos mig" och allt annat som förgyller kvällarna i soffan.När man kommer hem från jobbet så duschar man,skrubbar sig ren så in i norden,äter middag och sedan s j u n k e r man ner i soffan och det är såå himla skönt.Har man börjat jobba (som jag har även om jag just idag är hemma) så vill man ha TV-program!!
Men.Det är något riktigt bra med DVD boxar.Jag har präxis sett Stockholm-Båstad (Peter Magnusson och Ola Rapace) och nu när det inte gick direkt efter geniala Solsidan så var det inte så himla dumt!Förutsägbart och lite fånigt...men underhållande.Den boxen borde kunna få...tre GGG.Det är Godkänt.:0)

This is my day.Today.
Men imorgon är en annan dag...;0)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar