lördag 6 augusti 2011

What?

Under två dagar har 0 pesroner läst min blogg.Å jag förstår det.Varför ska man egentligen läsa en annan människas förehavanden och åsikter på en blogg??Som om det inte fanns tusen och en andra saker att göra.Å jag behöver ju heller inte ha en blogg.En dagbok med funderingar och tankar som sparas till mig själv att läsa på ålderdomens höst eller sparas till mina efterlevandes historia duger ju minst lika bra.Eller kanske till och med ännu bättre.Å varför ska jag egentligen ha min fb-sida? Skriva "Ha en härlig dag" varje morgon och få tre kommentarer och två "gilla" för besväret.GER det mig verkligen något?Samma tankar har jag tänkt ungefär en miljon gång tidigare men ibland blir det bara ä n n u mera uppenbart.Som idag.Jag tror jag tackar för mig.Igen!!För säkert hundrade gången.Kanske kommer jag åter.Kanske inte.Men Tack ändå för tiden som varit.Å vem tackar jag nu? Det är ju ändå 0 personer som läser....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar