tisdag 9 augusti 2011

Kvarskatt.

Jag ska snaart betala min kvarskatt.Det är inte så att jag inte vetat om det i över ett år.Men ju närmare det kommer desto tråkigare känns det.Jag har sålt en lägenhet så det är inte synd om mig (kvarskatten kommer från vinsten) men det finns så ooootroligt mycket jag hellre skulle lägga pengarna på.Det här är det som står högst i kurs.

1.Vit pälsmössa från Amoress.4900 kr.
2.Svart pälsväst från Amoress 5900 kr.
3.Hela Filippa K:s höstkollektion,inklusive skor.(gissningsvis cirka 25-30000 kr.
4.Hela kollektionen från Malene By Birger.(gissar på lite dyrare än Filippa K.
5.Tolix skåp.Dubbelt.Cirka 10 000 KRONOR.
6.Tre par Hunter gummistövlar.Vita,gröna och svarta.Cirka 4000 kronor.

Å tro mig.Pengarna skulle räcka och det skulle bli massor över!!!Fatta att det känns surt! Jag önskar att DU berättade vad du skulle göra ...

Jag.När jag klurar på allt jag skulle KUNNA köpa...;0)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar