lördag 30 juli 2011

Bingo,Ringo och...

http://sverigesradio.se/sida/default.aspx?programid=3849


Det här radioprogrammet lyssnade jag på en liten stund igår.Det fanns en tid när jag verkligen gillade Katrin Zytomierska.Jag tyckte hon var rolig och NY lixom.Men sedan hon träffade Bingo och har fått Ringo så tycker jag att inget av hennes gamla jag lixom passar in.Men när jag lyssnade på programmet så kunde mitt barnsliga jag inte låta bli att fundera på vad KUL det hade varit om de hade fått tvillingar.Då hade de kunnat kalla dem för Etta och Tvåa.Det hade faktiskt blivit ganska roligt när Katrin skulle samla sin flock.
" Hallå,middagen är klar,ETTA,TVÅA OCH BINGO "!!!:0)





1 kommentar:

  1. Bingo! Heter han inte Bengt....Men det är klart det är väl inte så coolt..i nollåtta land. Men fan vet om inte skulle ha tagit namnet Monopole..eller varför inte Yatzy:)

    SvaraRadera