lördag 30 juli 2011

Ny blogg.Fastän samma ändå...

Jag har redan haft en blogg.Precis på den här platsen.Men.Så kom jag på den snillrika ide´n att flytta den till ett ställe där jag tänkte att det finns fler besökare.Finest.se var mitt mål.Men.Så galet jag tänkte.Å inte minst gjorde.Innan jag riktigt hann tänka mig hann impulsiviteten i mig före och jag lade ner den gamla innan jag påbörjat en ny.För se Finest.se visade sig för svår för mig.Jag kunde inte för mitt liv skapa en "Header" hur mycket jag än tragglade.Såå,jag är tillbaks på brottsplatsen.:0) Å jag trivs ju här,så jag klagar inte.Å Finest eller här spelar ju ingen roll...Jag är ju bara så Himla glad att Du bryr dig om mig så mycket att du vill läsa mina enkla rader.Tack snälla för att du tar av din tid!

Blommorna är till Dig!<3

2 kommentarer: