lördag 30 juli 2011

Näst sista semesterdagen.

Om bara en timma och tio ynka minuter så är det den allra sista semesterdagen för min del.Å tro´t eller ej,men guuud vad skönt det ska bli! Jag är en "rutin-junkie".Jag har varit hemma i nästan tio veckor och varit "bebis-ledig" med min hundvalp och hur mysigt det än har varit så längtar jag nu tillbaka till det alldeles vanliga livet när man får svära lite på skrangel-bussen som alltid kommer för sent och sedan måste köra in tiden på två hjul och lunchlådan som ligger kvar hemma så att man får dela bananen man hade med sig i tre lika stora delar så att den räcker både till förmiddags/eftermiddagsfika samt lunch och stånka över att det är varmt när solen skiner och isande kyla när den går i moln.Det är sånt jag längtar efter.:0)

Den alldeles vanliga Icke-glamorösa Nilla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar