söndag 31 juli 2011

´Värsta Bästa Rean!

De hör söta plaggen hittade jag på Indiska i fredags.Klänningen hängde på en klädstång med en jätteskylt där det lixom helt desperat stod 30:-.Det var en känsla av att köper ni inte den här jädra klänningen nu så tvingas vi slänga den.Men jag min galning tyckte att den var fin jag! :0) Å 30 kronor var den ju verkligen värd,den kostade 499 en gång i världen.(Men det stod inte vilken säsong det var) Den kommer bli jättefin med kofta (jag ä l s k a r koftor,jag ska ta en bild så ska ni få se hur mycket) och stövlar eller kängor eller något annat grovt som väger upp den milda looken.Spetskjolen var nersatt med 50% till endast 100 riksdaler.Jättefin den med !En väldigt lyckad fredagsshoppingdag!:0)

30 kronor å med så sött broderi och allt...

Spetskjolar kan man använda som underkjol också,till någon fin klänning som då blir ä n n u finare...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar